Veelgestelde vragen

Welke betaalmethodes hanteren jullie?

Wij hanteren de volgende betaalmethodes:

  • -iDEAL
  • -Creditcard (Visa & Mastercard)
  • -Mister Cash
  • -PayPal
  • -Overboeking
  • -Op rekening / factuur

Op rekening / factuur is alleen mogelijk indien u bij ons een account heeft aangemaakt. Hierbij vragen wij naar uw KvK nummer. Als u nieuw bent bij ons en u wenst op rekening te betalen, dan kan de levering iets langer duren de eerste keer, daar wij altijd even KvK check plaatsen.

Kan ik een order annuleren?

Natuurlijk is het mogelijk om een geplaatste order te annuleren. Neemt u hiervoor contact op met onze klantenservice en houdt u het ordernummer bij de hand.

Hoe kan ik een demonstratie aanvragen?

Wij komen graag bij u langs voor het geven van een demonstratie. Neemt u hiervoor contact op met onze klantenservice en onze vertegenwoordiger komt graag snel bij u langs.

Wanneer kan ik mijn pakket verwachten?

Wij streven er naar om de volgende dag uw pakket al te laten bezorgen. Helaas kunnen wij dit door drukte niet altijd garanderen. U krijgt de avond voordat uw bestelling wordt bezorgd een email van onze vervoerder Transmission met de Track & Trace van uw bestelling. Indien u uw mobiele telefoonnummer heeft opgegeven, dan krijgt u ook van de vervoerder een SMS bericht op de ochtend dat uw pakket wordt bezorgd.

Welke producten heb ik nodig voor welk materiaal?

Om u van het beste advies te voorzien zijn wij altijd volop in ontwikkeling. Momenteel werken wij aan een compleet overzicht waarin we aangeven welk product u waarvoor in kunt zetten. Neem alvast een kijkje in de volgende categorie├źn:

Andere interessante artikelen